~ SoN KoNuLaR ~
- Bankada paranız olup olmadığını bir tıkla öğrenin!
- Kütahya Yöresel Yemekleri
- Türkiye'nin nüfusu açıklandı - 2012
- En Stratejik İhalelerden Biri Fransa'ya
- CEZAYİR SOYKIRIMI
- Gazetelerin 1. Sayfaları
- Türkiye'yi Bu Afişler Tanıtacak
- Gediz Belediyesi Muratdağı Jeotermal Alan Ruhsatını Aldı
- Karmı Yağdı Kötahyanın Dağlarına
- Fetih 1453 filminin Yeni Fragmanı
- Avrupa'daki Osmanlı: Başçarşı
- Vücuttan Gelen Alarm: Hapşırma
- Bunama ve Alzheimer Hastalığı
- Milli Takım'ın 2014 fikstürü
- Osman Sınav'dan Çok Konuşulacak Dizi! - UZUN HİKAYE
- Kurban Bayramınız Kutlu Olsun... (Kurban Nedir ? Ayet ve Hadislerle)
- Bayramda 49 Kara Noktaya DİKKAT!
- Van’a yardım seferberliği
- Kayaköy İlköğretim Okulu Öğrencileri Yeni Ders Yılında Ortada Kaldı
~ ÇoK OKuNaNLaR ~
Gazete Manşetleri
ÖNEMLİ LİNKLER
- Sosyal Güvenlik Kurumu
- Ehliyet Ceza Puanı
- Bilinmeyen Numaralar
- Milli Piyango Sonuçları
- Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü
- Nerede Oy Kullanacağım
- TCKN Sorgulama
- PTT Genel Müdürlüğü
- Nüfus ve Vatandaşlık İşleri
- Ne Zaman Emekli Olabilirim
- Taşıt Vergisi Ödeme
- Emniyet Genel Müdürlüğü
- Deniz Harp Okulu
- Türk Hava kuvvetleri
- Jandarma Genel Komutanlığı
- Sahil Güvenlik Komutanlığı
- ÖSYM Sınav Sonuçları
- KPSS Sonuçları
- KPDS Sonuçları
- Diğer Sınav Sonuçları
- ÖSYM Sınav Takvimi
- Devlet Demir Yolları
- Açık Öğretim Sınav Sonuçları
- Devlet Su İşleri
- Gelir İdaresi Başkanlığı
Sitemizi Beğendiğiniz mi?
Bizi Nerden Buldunuz ?
~ KiMLeR SiTeDe ~
33 ziyaretçi ve kayıtlı kullanıcı yok çevrimiçi
Oca
31
2011
Ağrıyı da kesiyor, kalp krizini de önlüyor...
Bakın daha nelere iyi geliyor...
Araştırmalar, sabah, öğlen, akşam düzenli olarak içilen üç bardak çayın kalp krizinden, baş ağrısına birçok sorunu ortadan kaldırdığını ortaya koydu.
İngiliz Daily Mail gazetesi, yapılan araştırmaları inceleyerek düzenli olarak günde üç bardak çayın kalp krizinden, baş ağrısına birçok sorunu ortadan kaldırdığını açıkladı.
Londra Üniversitesi Eczacılık bölümünden Profesör “Simon Gibbons “Sabah, öğlen ve akşam olmak üzere günde üç bardak çay içilmeli. Çayı, sıcak suyun içinde en az 5 dakika bekletin” dedi.
İşte çayın faydaları:
Kalp krizini engelliyor
Hollanda’da 15 yıllık bir araştırmanın sonucunda, çayın içindeki antioksidanların kötü kolesterolü ve kalp krizi riskini azalttığını ortaya çıktı.
Sindirime yardımcı
Yeşil çay, sindirim sistemini daha çok çalıştırıyor ve kötü yağların yüzde 30 oranında atılmasını sağlıyor. Zencefil çayı ise mide bulantısına ve akşamdan kalmaya iyi geliyor.
Beyin tümörü riskini azaltıyor
Northumbira Üniversitesi’nde yapılan bir araştırma her gün 100 ml çay içen birinin beyin tümörü riskini yüzde 34 oranında azalttığı açıklandı.
Kanserle savaşıyor
Çayın içinde bulunan polyphenoller, kanserli hücrelerin büyümesini durduruyor. Çayda, sebze ve meyvelerden daha çok antioksidan olduğunu belirten Tayvanlı bilim adamları günde bir bardak yeşil çay içmenin akciğer, prostat ve mide kanserine yakalanma riskini azalttığını belirtti. Uzmanlar çayın 70 redeceden daha sıcak içilmemesi için uyarıyor.
En iyi ağrı kesici
Harvard Üniversitesi’nde yapılan bir araştırma, düzenli olarak çay içenlerin bağışıklık sisteminin, ortalama bir insandan 5-6 kat daha kuvvetli olduğunu ortaya çıkardı. Çayın içinde bulunan alkylmanin maddesinin bakteri ve parazitlerle savaştığına dikkat çeken bilim adamları, çayın cilt sağlığına da iyi geldiğini bildirdi.
Uykusuzluğa birebir
Yatıştırıcı etkisi olan triptopan amino asidi, çayın içinde yüksek oranda vardır. Bu sayede gerginlik ve uykusuzluk için uzmanlar çay tavsiye ediyor.
VATAN
İngiliz Daily Mail gazetesi, yapılan araştırmaları inceleyerek düzenli olarak günde üç bardak çayın kalp krizinden, baş ağrısına birçok sorunu ortadan kaldırdığını açıkladı.
Londra Üniversitesi Eczacılık bölümünden Profesör “Simon Gibbons “Sabah, öğlen ve akşam olmak üzere günde üç bardak çay içilmeli. Çayı, sıcak suyun içinde en az 5 dakika bekletin” dedi.
İşte çayın faydaları:
Kalp krizini engelliyor
Hollanda’da 15 yıllık bir araştırmanın sonucunda, çayın içindeki antioksidanların kötü kolesterolü ve kalp krizi riskini azalttığını ortaya çıktı.
Sindirime yardımcı
Yeşil çay, sindirim sistemini daha çok çalıştırıyor ve kötü yağların yüzde 30 oranında atılmasını sağlıyor. Zencefil çayı ise mide bulantısına ve akşamdan kalmaya iyi geliyor.
Beyin tümörü riskini azaltıyor
Northumbira Üniversitesi’nde yapılan bir araştırma her gün 100 ml çay içen birinin beyin tümörü riskini yüzde 34 oranında azalttığı açıklandı.
Kanserle savaşıyor
Çayın içinde bulunan polyphenoller, kanserli hücrelerin büyümesini durduruyor. Çayda, sebze ve meyvelerden daha çok antioksidan olduğunu belirten Tayvanlı bilim adamları günde bir bardak yeşil çay içmenin akciğer, prostat ve mide kanserine yakalanma riskini azalttığını belirtti. Uzmanlar çayın 70 redeceden daha sıcak içilmemesi için uyarıyor.
En iyi ağrı kesici
Harvard Üniversitesi’nde yapılan bir araştırma, düzenli olarak çay içenlerin bağışıklık sisteminin, ortalama bir insandan 5-6 kat daha kuvvetli olduğunu ortaya çıkardı. Çayın içinde bulunan alkylmanin maddesinin bakteri ve parazitlerle savaştığına dikkat çeken bilim adamları, çayın cilt sağlığına da iyi geldiğini bildirdi.
Uykusuzluğa birebir
Yatıştırıcı etkisi olan triptopan amino asidi, çayın içinde yüksek oranda vardır. Bu sayede gerginlik ve uykusuzluk için uzmanlar çay tavsiye ediyor.
VATAN
Kategori: Sağlık
Gösterim: 486







Bunlar da ilginizi çekebilir :...................
- Diyarbakır'da Peygamberimiz'e sevgi seli Kutlu Doğum (14 - 20 Nisan)
- Isparta Ülkü Ocakları'ndan Kutlu Doğum Etkinliği Kutlu Doğum (14 - 20 Nisan)
- Eşine az rastlanan Gül görüntüsü Kutlu Doğum (14 - 20 Nisan)
- Kocaoğlu'ndan Erdoğan'a Teşekkür Video Haber
- Trt 23 Nisan Çocuk Sevgisi Video Haber
- Biz püskevit demesini de biliriz bisküvi de Video Haber
- Berhan Şimşek : CHP bıraktığım CHP değil Video Haber
- Matur : "Asker; AKP yi devirmek için PKK ile işbirliği yapıyor" Video Haber
- Öcalan'ın Namaz Aşkı Nereden Çıktı? Köşe Yazıları










